top of page
Фото автораДанііл Слізінов

Три варіанти організації зв'язку з кабіною ліфта



Дано


Виходимо з того, що всі сучасні ліфти постачаються із вже вбудованим переговорним пристроєм всередині ліфтової кабіни, а для модернізації існуючих ліфтів треба встановити переговорний пристрій, сумісний з обраним нижче способом зв’язку із оператором.


Задача зводиться до того, щоби забезпечити передачу аудіо чи відеосигналу у потрібне місце.


Для організації зв’язку із кабіною ліфта є наступні опції


GSM зв’язок. Швидкий спосіб, якщо планується передати обслуговування ліфта сторонній організації.

  • GSM модем монтується на дах ліфтової кабіни, а антена виводиться на дах покрівлі. Модем робить аварійні виклики на запрограмований номер мобільного телефона оператора.

Аналоговий дротовий зв’язок. Архаїчний спосіб за принципом дротового телефону.

  • провода прокладаються у необхідні приміщення і там встановлюються аналогові переговорні пристрої. Аналоговий аудіозв’язок використовує два проводи, а аналоговий відеозв’язок - чотири.

Цифровий дротовий зв’язок. Сучасний спосіб із побудовою сервісної IP мережі.

  • всі пристрої зв’язку безпосередньо з’єднуються між собою або відрізок лінії між кабіною ліфта і провідною магістраллю виконується із застосуванням Wi-Fi мосту.

Останнім способом можливо одночасно забезпечити якісний локальний аудіо/відео IP зв’язок та зв’язок з оператором через мережу інтернет за допомогою технології SIP.


Про те, яке обладнання GreenHub потрібно для диспетчеризації ліфта читайте тут.

Про переваги виконання комплексної системи диспетчеризації можна дізнатись тут.


bottom of page