Три варіанти організації зв'язку з кабіною ліфта
Дано
Виходимо з того, що всі сучасні ліфти постачаються із вже вбудованим переговорним пристроєм всередині ліфтової кабіни, а для модернізації існуючих ліфтів треба встановити переговорний пристрій, сумісний з обраним нижче способом зв’язку із оператором.
Задача зводиться до того, щоби забезпечити передачу аудіо чи відеосигналу у потрібне місце.
Для організації зв’язку із кабіною ліфта є наступні опції
GSM зв’язок. Швидкий спосіб, якщо планується передати обслуговування ліфта сторонній організації.
GSM модем монтується на дах ліфтової кабіни, а антена виводиться на дах покрівлі. Модем робить аварійні виклики на запрограмований номер мобільного телефона оператора.
Аналоговий дротовий зв’язок. Архаїчний спосіб за принципом дротового телефону.
провода прокладаються у необхідні приміщення і там встановлюються аналогові переговорні пристрої. Аналоговий аудіозв’язок використовує два проводи, а аналоговий відеозв’язок - чотири.
Цифровий дротовий зв’язок. Сучасний спосіб із побудовою сервісної IP мережі.
всі пристрої зв’язку безпосередньо з’єднуються між собою або відрізок лінії між кабіною ліфта і провідною магістраллю виконується із застосуванням Wi-Fi мосту.
Останнім способом можливо одночасно забезпечити якісний локальний аудіо/відео IP зв’язок та зв’язок з оператором через мережу інтернет за допомогою технології SIP.
Про те, яке обладнання GreenHub потрібно для диспетчеризації ліфта читайте тут.
Про переваги виконання комплексної системи диспетчеризації можна дізнатись тут.